Subject: FW: Kes tegeleb enefiti järelevalvega (pöördumise edastamine)
From: "Katrin Tael - RTK" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 15:04:48 +0300

-----Original Message-----
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > On 
Behalf Of Enterprise NeT
Sent: Tuesday, June 17, 2025 10:14 AM
To: Riigiabi list - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: [riigiabi] Kes tegeleb enefiti järelevalvega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.

Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

ootan selgitust

On Tue, Jun 17, 2025 at 10:11 AM Angelika Timusk - RAM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

>

> Tere

>

>

> Riigihangete vaidlustuskomisjon vaatab läbi vaidlustusi riigihangetes 
> kooskõlas riigihangete seadusega, kui riigiabi (riigiabi andmine ja 
> järelevalve selle üle) ei ole riigihange.

> Riigiabiga seotud küsimustes soovitan pöörduda Rahandusministeeriumi poole 
> e-posti aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

>

>

> Lugupidamisega

> Angelika Timusk

> Riigihangete vaidlustuskomisjoni juhataja

>

>

> -----Original Message-----

> From: Enterprise NeT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

> Sent: Tuesday, June 17, 2025 10:01 AM

> To: Riigihangete järelevalve list - RAM <[email-masked] 
> <mailto:[email-masked]> >; Angelika

> Timusk - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

> Subject: Kes tegeleb enefiti järelevalvega

>

> Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.

> Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

>

> asutus on pannud tuuri euroopa liidu abi internetivõrkude ehitusel ,

> kuid mulle väidetakse, et justnimelt mina netti ei saa

>

> 4 aadressi on saanud riigiabi summas 2000 eurot

>

> milline instants/osakond sellega tegeleb ja kes vastutab ? kas mina võin 
> ka vargile minna?